هدف از
سامانه جیب ثبت مبالغ وارد شده و خارج شده از جیب شما بوده و توسط این دو مورد شما
می توانید مدیریت کاملی بر روی دخل و خرج خود انجام دهید
همچنین سامانه شامل قسمتهای چک، بدهی/طلب، اقساط می باشد.
امکانات ذکر شده برای راحتی کاربران و افزایش قدرت سیستم در نظر
گرفته شده است...
در
روشهای سنتی افراد هزینه ها و درآمدهای خود را در یک دفترچه می نوشتند تا بتوانند
دخل و خرج خود را مدیریت کنند
.این روش معایب بسیاری داشت و معمولا بعد از مدتی دفترچه به دلیل حجم
اطلاعات نوشته شده عملا غیر قابل استفاده می شد
امروزه
برخی از افراد دخل و خرج خود را در فایل اکسل می نویسند که این روش نیز معایب زیر
را دارد:
1- عدم دسترسی به فایل در هر مکان مثلا در محل کار یا در مسافرت
2- گم شدن یا پاک شدن فایل
3- نیاز به تخصص اکسل برای رسم نمودار و جستجو بر روی داده ها و گزارش
گیری
4- حجم داده های زیاد بعد از یک مدت و غیر قایل استفاده بودن فایل بعد
از چندین ماه و شروع به نوشتن فایل جدید
5- ویروسی شدن فایل
6- و معایب بسیاردیگر
سامانه جیب معایب روشهای گذشته را رفع نموده و یک سیستم تحت وب به کاربران خود ارائه نموده است که دارای مزایای زیر می باشد
با عضویت رایگان در سامانه جیب به راحتی در همه جا حسابهای خود را بررسی کنید
سلام نازنین جان
بسیار عالی بود
استفاده کردم ، حالا دفتر حساب و کتابم تو جیبمه
ممنون نازنین جان
استفاده کردم و عضو شدم
سعی کن مرتب اکانتتو فعال کنی ، یکساله ارزونتر پات می افته
عجب دنیایی شده
حالا دیگه هر جابری خودت هستی و اینترنت
دیگه نیازی نیست ی عالمه دفتر و کاغذ با خودت حمل کنید .
خیلی برنامه عالیه ....!!!!
خیلی جالب بود و مفید...ممنون نازنین جان...
خواهش می کنم عزیزم
ممنون...بازهم تشریف بیاورید.
چشم حتما
ولی کاش آدرس وبلاگتونو گذاشته بودین
تا ارتباطمون قطع نشه ...
با سلام
مقاله شما را در مورد مدیریت آسان ول خواندم خیلی جدید و کاربردی بود.
لطفا در مورد مدیریت ارتباط با مشتری هم مقاله داشتید من دوست دارم آن را نیز مطالعه کنم .
موفق باشید
دنیای مطالب و عکس و هرچی دلت میخواد