چیستان و معما

طرح پرسش و پاسخ چیستان

چیستان و معما

طرح پرسش و پاسخ چیستان

دستگاه پروتز لب

افزایش حجم و فرم دهی طبیعی لب ها ، بدون نیاز به سوزن،تزریق ژل و چربی


دستگاه پروتز لب به شما کمک می کند تا بدون استفاده از راههای سخت و دشوار ، به راحتی حجم لب خود را تا 100% افزایش دهید ، از این دستگاه تا دو نفر می توانند استفاده نمایند . 


جهت مشاهده نحوه عملکرد دستگاه فیلم زیر را دانلود و مشاهده نمایید.

خرید پستی





خرید پستی


توضیحات کامل محصول

افزایش حجم و فرم دهی طبیعی لب ها ، بدون نیاز به سوزن،تزریق ژل و چربی


تکنولوژی بکار رفته در دستگاههای پروتز لب روز به روز در حال پیشرفت است و ما اکنون نحوه کارکرد به روزترین دستگاه پروتز لب دنیا یعنی دستگاه پروتز لب PLP را به شما معرفی می کنیم.

در این مطلب وسیله ای ایمن و تایید شده به شما معرفی می گردد که نیاز زیبایی شما برای داشتن فرم لب های برجسته و بزرگتر و زیبا شدن بهتر صورت بر طرف شود، تمامی دستگاههای پروتز لب تولید شده در سراسر دنیا بر پایه این نظریه اثبات شده علمی طراحی شده اند که تاثیر مستقیم و 100% بر روی حجم عضلات لب و در نتیجه حجم کل لب را داشته باشند البته با سرعتی باور نکردنی.



اما تکنولوژی بکار رفته در دستگاههای پروتز لب روز به روز در حال پیشرفت است و ما اکنون نحوه کارکرد به روزترین دستگاه پروتز لب دنیا یعنی دستگاه پروتز لب PLP را به شما معرفی می کنیم.
دستگاه پروتز لب PLP  دارای یک موتور اصلی می باشد که با برق کار می کند (لازم به ذکر است که جریان برق به هیچ عنوان با لب شما در تماس نیست)
دستگاه دارای یک محفظه کوچک است که به موتور دستگاه متصل می شود و در واقع کار اصلی را این محفضه کوچک انجام می دهد.
شما فقط کافی است که با توجه به CD آموزشی و کاتالوگ راهنما داخل پکیج دستگاه محفظه مخصوص را بر روی لبهای خود قرار داده و بقیه کار را به دستگاه پروتز لب PLP بسپارید، تا حجم باور نکردنی لب خود را تنها بعد از 5 دقیقه استفاده از دستگاه مشاهده کنید. لازم به ذکر است که مقدار افزایش حجم لب کاملا در اختیار شماست.


دستگاه با قدرت تنظیم شده و طراحی دقیق محفظه مخصوص با استفاده از تکنولوژی دهش و دمش هوای محبوس شده در محفظه و ایجاد خلاء فیزیکی به عمق بافت عضلات لب تاثیر مستقیم می گذارد و با کارایی 100% آزمایش شده بر روی لب تمام افراد،فرمی حجیم، جذاب و زیبا رو بوجود می آورد. به جای هزینه های تزریق ژل و چربی ابتدا یک بار این دستگاه را امتحان کنید تا زیبایی لبهای خود را درکمترین زمان ممکن به دست آورید.